Shoppat loss

Beställde ett reflextäcke till Bobo igår och passade på att beställa ett nytt bett till Uffe. Fick senare ett mail om att täcket inte fanns längre, men bettet skulle de skicka i alla fall. Så jag fick sätta mig och leta upp ett nytt täcke till honom och hittar då en jätte bra sida som jag inte har sett innan. De har både häst och hundgrejer och till ryttarna har de ALLA storlekar, jag skojar inte! Hittade ridbyxor upp till stl 54. Har fått flera frågor om vart man kan hitta större storlekar och jag har alltid svarat att jag köper mina byxor på Hööks, men jag vet inte om Hööks storlekar räcker för de som har frågat, så behöver ni större ridbyxor så klicka HÄR. På denna sidan blev det ju då ett reflextäcke, två par ridbyxor och ett par sporrar. Senare ikväll satt jag och kollade runt lite mer på denna sidan och hittade ett par chaps som jag beställde och även ett egen designat selunderlägg. Bra sida med bra priser. Ni hittar den HÄR
 
Motsatta färger bara
 
Smart grej tycker jag, hoppas bara att de håller
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback