Up(to)date Uffe

Nu var jag allt rolig va?! Tycker jag i alla fall... Jaja, skämt å sido. Hur är det med Uffe? Jodå, han är under igångsättning och travas än så länge och tanken är väl att vi ska börja galoppera nästa vecka. Nu har han dock stått i två dagar pga regnet och dåligt väder (jag vet att jag är  lat) men varken jag eller Uffe gillar regn. Imorgon har min skötare honom och förhoppningsvis får han röra lite på sig då i alla fall. Han kommer även få en rätt lugn vinder då jag kommer jobba fre-sön och närmare jul förhoppningsvis även måndagar, så han kommer få stå en del, kanske kan få en kompis att tömköra honom ibland, eller vad säger du Ritha? Jag tror han skulle må bra av det! Men vi får se hur det blir, de mesta brukar ju lösa sig 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback