Dagen

Fick tid för Uffe hos veterinären nästa lördag. Det passade inte med någon annan tid för mig och pappa, så Uffe får helt enkelt gå och skrutta en vecka. Ska dock inte rida honom och han ska gärna göra så lite som möjligt. Får gå ut och gå med honom och tömköra på rakt spår och måste då linda frambenen, han kommer helt enkelt få gå och lära sig grunder och sånt igen i en hel vecka. 
 
Åkte och köpte kylgel till hans ben och hörde med Mia på Ale ridsport om de har möjlighet att ta hem det ridtäcket som jag vill ha, hon har nu mailat euro star, så förhoppningsvis går det att ta hem till en affär, hoppas hoppas! Mailade även till Spooks om min väst idag och den hade som jag trott inte funnits i lager när jag beställde den. Den skulle troligen komma in imorgon så jag får väl den i nästa vecka någon gång. 
 
Uffe var suris idag, mer behöver vi inte gå in på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback