Lyser med min frånvaro

Livet har sina tuffa perioder och jag är inne i en sån nu. Flera svåra beslut har fattats och några åtestår (ingenting med Uffe!) Detta har gjort att jag var mått dåligt, sovit dåligt och varit allmänt matt och irriterad, och absolut inte haft ork till att blogga. Kommer nog tyvärr vara så ett tag till tills jag står stadigt igen. 
 
Uffe är i alla fall frisk förklarad och igångsättningen är påbörjad. Ska bara skritta fram tills nästa vecka men pga en överpigg häst så fick han ta lite trav idag. Han har kännts jätte fin både idag och igår och idag hade han en sån jädra pondus i både skritten och traven. Jag gillar egentligen dessa igångsättnings perioderna för då får man tid till att rätta till alla små fel och konsentrera sig mycket på sig själv. kanske jag ska tacka alla skador för min förbättrade sits :P
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback