1 år äldre

Jaha, då är man ett år äldre helt plötsligt. Ett år närmare döden och ett år mindre att upptäcka saker på. Men detta året har varit så innehållsrikt och jag har kommit närmare Uffe. Snart är det Uffes och min fem års dag och jag kan knappt fatta det, fem år!
 
Vad har man hunnit med på detta året då? Jo, en massa nya upplevelser!
  • Åkt till London två gånger
  • Tagit studenten
  • Tagit körkort
  • Åkt till Turkiet
  • Börjat på Komvux
  • Lärt känna massa nytt folk
  • Skapat denna bloggen
  • Sagt upp kontakten med folk som försöker trycka ner mig
  • Varit på mitt första lajv
  • Varit i Stockholm
  • Medeltidsveckan på Gotland
  • Flera event med WG
  • 3 tävlingar med Uffe
  • Varit på bal 2 gånger
 
 
Bara framtiden vet vad som väntar nästa år


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback