Gårdagen

Hade fullt upp igår. Pappa fixade Uffe och han fick stå, kände att han behövde de efter en tuff vecka! Jag var i skolan och direkt efter så åkte jag och köpte ett kamerastativ, har tänkt att köpa ett länge och igår fick jag en annledning till detta. Skulle nämligen filma premiären av Wilhem Mobergs pjäs "Marknadsafton" som några teatervindare sätter upp nu. Riggade upp allt och började filma, men hade som vanligt varit klantig och satt i fel minneskort så det räkte bara 15 min... Får filma en annan dag istället, sen ska jag ju forta någon föreställning med :/ Jaja. Åkte en tur med Patrik och kom väl inte hem förens halv tolv, satt mest och snackade skit som vanligt :P
 
 
Gå och se den om ni får möjlighet! Den innehåller mycket skratt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback