Hemma idag

Har varit hemma och varit sjuk idag. Tänkte igår att jag skulle till skolan idag men i morse måsse jag piss, så mailade läraren och sa att jag var sjuk. Tänkte, åh, nu kan jag göra allt som jag ska ha gjort hemma, som sy och plugga, blev det något gjort? Nej... Satt och kollade på alla avsnitt av X-faktor som jag hade missat. Åkte även upp till Uffe en stund och hade tänkt rida, men regnet bara öste ner så skippade det. Ryktade och klippte hovskägg och snyggade till honom, slängde sedan ut honom i hagen igen. Känns inte jätte bra att han fick stå idag och ska stå imorgon när vi har tävling på söndag, men det går gå som det går. Får se så att jag orkar tävla bara, men det löser sig säkert.
 
Sitter just nu med en kopp te och kollar på TV och har precis lagat min 1700-tals korsett. Var en skena som var på väg ut och med tanke på att jag ska ha den nästa helg så var det dags att ge den en renovering, så lite har jag fått gjort i dag i alla fall. Imorgon blir det förhoppningvis skolan och sedan bär det av till Jönköping för häst shopping :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback