Inköpas

Idag drar jag och min familj till Jönköping och Chalies stora flytt rea! Planen är att hitta saker som Uffe och jag behöver till ett vettigt pris, de ska ju ha upp till 70 % så det finns en god changs. Åker upp idag för att hinna innan allt blir så utplockat. 
 
Detta ska köpas:
  • Vitt tävlingschabrak
  • Vita ridbyxor
  • Stall täcke
  • (Benskydd)
  • Vardags ridbyxor
  • m.m
Vi får se vad vi hittar. Prio 1 ligger på tävlings saker. Hittar vi de inte får jag helt enkelt åka till Tre hästar och köpa det schabraket jag har kollat på och ett par vita ridbyxor, men har vi tur så hittar vi dessa saker mycket billigare nu.
Drömmen! Hoppas hoppas. Kostar egentligen 1979:- man har man tur så.

» Joanna

Bara så du vet får du inte ha dem Whitaker byxorna när du tävlar.. märket är för stort, så tänk på det när du köper nya tävlingssaker:)

Svar: jag vet, la bara upp dem som ett exempel. Blev ett par vanliga Hööks ridbyxor istället
Bebbo

2012-09-28 // 12:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback