Måste köpa

Upptäckte på tävlingen att Uffes vita schabrak hade gått sönder i kanten. Tävlings schabraken går sönder så fort, trotts att man nästan aldrig använder dem! Men man måste ju tvätta dem efter varje tävling... Blir så trött. Tycker inte att det ser ut att finnas något hopp för detta heller, kantbandet är rätt rejält sönder. Syns inte jätte mycket men efter en eller två tvättar till så är det nog kaput.
 
Då är frågan. Ska jag gå oc köpa ett billigt schabrak bara för att ha på tävlingen den 16 och inte vara supernöjd med det. Eller ska jag önska mig ett nytt i födelsedagspresent eller åtmindstone pengar till ett riktigt fint som förhoppningsvis håller lite bättre ?!
 
Tycker vita schabrak är så tråkiga att köpa. Man använder de ju nästan bara till tävling och det blir smuttsigt så fort. Dessutom är det svårt att hitta några riktigt snygga...
 
 
Måste kanske köpa nya transportskydd till Uffe med. De han har börjar gå sönder och jag vill inte komma till en tävlingsplats och de ena har gått sönder. Ska se om det går att laga. Men han har trotts allt haft dessa i fem år.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback