Nu skiter jag i det här

När folk som tror sig veta något om hästar tar och lägger sig i om min häst, då är det för tusan nog! Detta har pågått i månader och har försökt prata med den inblandade men denne fortsätter ändå. Lägger snart av med hästar. Är Uffe MIN häst eller inte? Kan inte denna personen ta och sköta allt då? Rida och pyssla?! Är så nedrans nära på att lägga av nu! Att gå bakom ryggen på den som ska ta hand om hästen är inte okej!
 
Hur är det med er, bestämmer någon annan över eran häst??
 
Älskar Uffe så mycket, men jag pallart snart inte mer...

» Simone

Det finns ju en som tror att hon bestämmer över min häst. Hon kan stå bredvid mig och påpeka alla fel jag gör för den andra tjejen i stallet. Desutom tar hon och plockar in min häst hur som helst och ger honom foder som han inte ska ha. Säger till på skarpen varje gång, nu flyttar jag honom på lördag..

Svar: Förstår ditt problem. Mitt är inte i stallet utan hemma, lite svårare att bara flytta
Bebbo

2012-09-23 // 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback