Rullar på

Mina dagar går i ett. Hinner knappt blogga så ni får nöja er mer tidsinställda och kvälls inlägg just nu. 
 
Idag började dagen med att jobba på teatern. Jag och Patrik målade non stop i tre timmar... Kommer nog vara rätt mör i kroppen imorgon, men det är bara att ta nya tag och fortsätta imorgon :P
 
Åkte sedan upp till stallet då jag och stallägaren hade bestämt att rida ut. Blev en liten runda i skogen i alla gångarter. Uffe har börjat sköta sig så bra när man rider ut, dessutom trivs han så bra med den andra hästen. Imorgon blir det framridning med denna hästen ute i skogen och sen får jag se om jag och Uffe orkar fortsätta i paddocen eller om vi nöjer oss där, får se hur han känns. Gamla Uffe börjar i alla fall komma tillbaka, även om han fortfarande är lite seg. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback