SHOPPING!!!

 Blev en del shopping idag. Besökte både Charlies och Hööks då vi inte hittade allt på Charlies. En hel del pengar spenderades, men nu har Uffe allt han behöver just nu plus lite till :P
 
Nytt träns för halva priset, tänker nog använda detta på tävlingar, dock med detta pannbandet
Kommer bli så snyggt!
 
Tävlings schabrak, ingen rabatt på detta och inte heller på mitt dröm schabrak, men detta kollade jag på när jag var på Tre hästar och fastnade för så är rätt nöjd ändå!
 
Pannband till de svarta tränsen
 
Stövelstrumpor och handskar
Svett täcke från Jacson
 
Mys tröja från MH
 
Stall täcke från Shires
 
 
Collage tröja från Hööks JH collektion
 
Benskydden, ÄNTLIGEN
Sen blev det ett par vita ridbyxor på Hööks och lite hästgodis. Rätt lyckad dag tycker jag


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback