Sjuk

Halsen blir värre och värre för varje dag. Igår kände jag att om jag känner mig dålig på morgonen så går jag inte till skolan, självklart så vaknar jag och är tung i huvudet och ont i halsen, men jag drar till skolan ändå! Har bara en lektion på 1,40 min och sedan kan jag dra upp till stallet direkt och fixa Uffe och sen åka hem och plugga. Upp till Uffe måste jag ju ändå då han inte ska stå dagen efter en träning så då kan jag lika gärna gå till skolan med! Har dessutom en redovisning (super när man har ont i halsen :P) som jag inte vet när jag kan få göra igen om jag missar den idag, allt går så fort på Komvux. 
 
Nu blir det till att äta frukost och göra iordning en kopp te och sedan dra till skolan!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback