Trött

Vad trött jag är! Har bara gått och slappat idag. 
 
Var uppe hos Uffe vid tre och pysslade om honom. Testade att rida men vrikade till mitt knä igår och det gick bara inte att rida, plus en lat häst gjorde det omöjligt. Han kom dock travande till mig när jag skulle hämta honom i hagen, lill killen hade nog saknat mig <3
 
Känns som att jag inte har koll på något i stallet nu. Efter tävlingen la jag inte tillbaka saker på sin plats och nu vet jag inte vart det är. Stallrutinerna har blivit ändrade med tanke på att vi snart ska stalla in... Jag har inte koll på något!
 
Nä, nu ska jag fortsätta med min slappar kväll. Har tagit ett varmt bad, haft inpackning i håret i en timme, druckit te och nu sitter jag här och kollar och smsar med en person. 
 
Men uppdatering kommer nog imorgon. Ett inlägg om London och sen har jag några åsiktsinlägg i huvudet som jag måste få ur mig. Vi kanske snart kan återgå till det normala här igen :)
 

» Alicia

Känslan när hästen kommer, undebar :) Vem kan denna person vara?? ;)

2012-09-04 // 19:26:28
URL: http://budgetryttarensfanblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback