Helt slut!

Det var länge sedan jag var såhär sjuk! Var ute för första gången idag sen i lördags morse och var helt slut efter 20 min. Åkte upp en liten stund till Uffe och gav honom lite godis medans mamma packade höpåsarna. Det märks att han har tråkigt och är understimulerad så ska försöka orka åka upp och borsta honom imorgon, men rida eller något liknande är det inte tal på!
 
Resten av dagen har spenderats i soffan med ett syprojekt i knät som snart börjar bli klart så att man kan bocka av det på listan och gå vidare. På ett sätt så känns det bra att vara sjuk för då kan man ta sig tid till sånt som måste göras i sittande ställning i soffan, men nu börjar det bli lite långtråkigt! Missade teatern idag men hoppas att kunna gå imorgon på sångövningen men jag får se imorgon, just nu är jag inte så jätte posetiv!
 
Gammal bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback