Segt!

Sitter här och försöker knåpa ihop en text till programmet till Teatervindens nästa föreställning, men just nu hittar jag ingen inspo utan sitter här och kollar runt på bloggar istället...
 
Jag är fortfarande sjuk men tror att jag har mycket mer ork än vad jag egentligen har och har idag både lunchat med bästa Anna och sen varit på fotvård och fått bukt med en dum tå som jag har! Och nu är jag helt slut... Så pappa får fixa Uffe idag så att jag orkar fixa stalljouren i helgen och teaterrep på lördag. Jag sitter här och unnar mig  själv en liten spa kväll med bad, ansiktsmask och nu sitter jag med hårinpackning i håret som snart ska sköljas ut. Blir nog till att försöka fixa naglarna sen ikväll med då de ser lite ut som "hej kom och hjälp mig" efter allt syende. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback