Som ett brev på posten

Jippie! Mitt i denna hemska förkylning har jag nu fått magkatarr också... Verkligen vad jag behöver nu!
 
Jaja, mitt liv går i racefart just nu och jag hinner själv inte med. var på skandinavium idag och shoppade lite och kollade på showen. Det blev ett kandar, nya vantar, hästgodis och en remontnosgrimma. Imorgon är det dax igen och då ska Ice vibes inhandlas och lite annat smått och gott. Dock ska jag till läkarn innan GHS imorgon och se vad han säger om min hosta och sen ska jag be att få något för magkatarren. 
 
På fredag sen så åker jag och massa annat folk ner till Småland för en helg i empirens tecken! Ska bli så skönt att inte ha på mobilen på 48 timmar och bara leva livet och inte tänka på vad som händer i nutiden!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback