Fullt upp

Dagarna går i ett och idag fick jag säga nej till en ridtur på Uffe. Hans skötare red honom igår och sen har jag ridit honom några dagar tillbaka så det går nog ingen nöd på honom. Jag har fullt upp och är väldigt nära på att hoppa av från en kör som jag precis har hoppat på, helt enkelt för att jag inte hinner. 
Jag har fått säga nej till flera vänner för att jag helt enkelt inte har orkat. Och jag vet hur jag blir när jag har för mycket, jag strejkar och gör absolut ingenting fastän jag hade behövt få saker gjorda. 
 
Uffe mår hur som helst bra. Hans nya pannband kom idag också så han blev ju såklart extra glad. Ska försöka fota honom imorgon med det på, och vem vet?! kanske jag får med mig mamma så att hon fotar!
 
 
Super gammal bild! I know att vi är jätte matchade 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback