Tankar kring bloggarna

Som ni säkert vet har jag och en annan tjej skapat en ny blogg. Jätte roligt tycker jag och jag känner inte alls samma krav på just mig, och därför har blogg suget kommit tillbaka nu. Sen har jag förhoppningsvis en stor sak på g som gör det ännu roligare ( can't tell you more right now). Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra! Budgetryttaren har jag byggt upp från scratsh! Lärt mig fixa bloggdesigner, fått ta emot både underbara läsare och haft några haters som man bara vill strypa så fort man får changsen! Men detta är ändå MIN blogg! Mitt ansikte utåt! Min affärsidee! Jag kan inte bara låta det glida genom fingrana på mig...
 
Jag kommer försöka blogga på båda bloggarna! Med olika inlägg och förhoppningsvis kommer detta att fungera! Jag vill inte släppa min bloggpartner nu när jag har fått tag på den, men jag vill samtidigt inte släppa denna bloggen!
 
Följ mig både här och på Dressyrtanterna.webblogg.se
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback