Tidspressat

Mitt liv går i ett just nu. Försöker hinna med allt som ska göras + att jag nog börjar bli sjuk! Har nämligen kännt mig lite krasslig de senaste dagarna och har helst bara velat ligga i soffan och spela Sims :P Men se det går inte för sig!
 
Det blev lite förhastade planer i onsdags då jag fick möjlighet att tatuera mig redan då, så nu sitter det en tatuering på min handlad som betyder väldigt mycket för mig och jag är så nöjd!
Red inte Uffe i onsdags som planen var utan han fick springa lite i paddocken, något som han inte var så pigg på utan kom till mig efter bara någon minut och ville in. Pysslade lite med honom och åkte sedan på ett möte på kvällen.
 
I torsdags blev det ett lugnt ridpass med fokus på låg form och att få upp ryggen, vilket gick sådär... Han var lite tittig på snön som hade lagt sig på några grushöar och betedde sig jätte löjligt så fort vi skulle gå förbi dem. 
På kvällen blev det teaterföreställning och sen lite kvällsmys med några vänner.
 
Igår då så blev det en lunchdejt med en kompis. Kollade sedan i två affärer och fick med mig ett planteringset hem så nu ligger 7 olika sorters frön på mitt rum och gror. Hoppas på att kunna plantera ut dem snart så att jag kan ha färska och nyttiga godsaker till sommaren. 
Åkte sen upp till Uffe och red ett liknande pass på honom och han skötte sig i alla fall bättre... Hela kvällen avslutades med finalen i Farmen och fredagsmys med föräldrana.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback