Planerar

Jag blir bara mer och mer taggad inför GHS om ca en månad. Har börjat kolla på några inköp som ska göras och sen blir det ju alltid några grejer som inte var planerade som får komma med hem. En sak som jag har bestämmt mig för är ett par Ice vibes till Uffe. Tanken är att de ska bli ett komplement till hans Back on track efter och före träningar. De jag har hört om dem så låter det som en bra grej, men ska prata lite mer med personalen om det innan jag är 100 % säker på att de får följa med hem. 
 
Men i det stora hela ser min inköps lista ut såhär:
Ice vibes
Piké
Stövelstrumpor
Stövlar
Dressyrskydd 
Detta är sånt som jag behöver nytt, sen kommer säkert detta få följa med också om jag känner mig själv rätt...
Schabrak + Lindor
Pannband
Träns (är väldigt sugen på ett snyggt rundsytt)
Grimma
 
Mina stövlar som jag tränar i har börjat gå sönder, sen är mina tävlingsstövlar för korta. Jag är väl medveten om att jag inte kommer hitta några som passar, men jag har mina lösningar. Bara de inte är för långt mellanrum mellan dragkedjan och de passar på höjden så löser jag det på samma sätt som mina tävlingsstövlar. Hur jag gjorde kan ni läsa HÄR.
 
Hoppas bara pengarna räcker 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback